marți, 21 ianuarie 2014

Cum munca te transforma in aia care o fura pe biletista de la metrou

Cum viata mea exuberanta se concentreaza lately pe munca corporatista la greu, se da una bucata zombie dupe 9 ore de munca si 2 de documentare minutioasa a autoevaluarii pe 2013 si se plaseaza in minunata viata intelectuala a metroului din Pipera. Si pentru ca perfecta de mine tot isi cauta abonamentul ala lunar de metrou de vreo saptamana, tot de vreo saptamana imi cumpar constiincios cartela de doua calatorii, ca mi-a tunat mie ca sigur imi gasesc abonamentul si na fac asa economie (woman's mind doh). Si intinzand cu tremur bancnota de 50 de lei reprezentand cam 33% din banii mei pana la salariu, gandindu-ma cu suspin ca tare ar fi mers un white russian de ei..ma holbez ganditoarea la femeia aia batuta de soarta cu 5 copii acasa si care isi uraste barbatul si sigur si pe mine, aka biletista. Asta numara lenes restul, imi da cartela, iar subsemnata isi indeasa restul in buzunar si o intinde. Si da, scena triumfala se dezlantuie. Biletista devine dintr-o data dezlantuita, se agita ca un gandac de bucatarie, bate furioasa in geam si imi arunca priviri de bumtista din Bamboo care ar sterge cu mine pe jos, dar o tine burtosul de langa ea. Eu nu inteleg nimic, lumea incepe sa se agite prin jur, bodyguardul deja se indreapta spre mine si eu ma gandesc daca nu ar fi mai safe s-o iau la fuga. Cine stie?!

Si in nebunia situatiei inteleg ce tipa aia: "Banii!!". Subsemnata indesase in buzunar restul si aia 50 de lei pe care ii lasasem biletistei pe tejghea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu