duminică, 19 ianuarie 2014

Introducere

Eu sunt A si invat sa traiesc singura. 30 de ani si proaspat singura colocatara a pisicii mele. Dupa 15 ani de relatie (oh my fucking God) am decis ca nu ne mai suportam, ca el s-a saturat de paharele mele intinse peste tot, iar eu de accesele lui de buricul pamantului si am decis sa traiam amandoi fericiti pana la adanci batraneti, fiecare cat mai departe de celalalt. Dupa ce am impartit avutia si electrocasnicele, iata-ma the queen of my own domain pentru care probabil o sa mananc cartofi mult timp de-acum inainte.

Ca ocupatie, sunt corporatista convinsa, dar visez la afacerea mea de insirat margele... evident, si biletul ala castigator la lotto care intarzie sa apara.

Imi petrec zilele intre cocktail-uri in cubluri de disco (please God make them stop) si incercarea, depresiv nereusita, de a ma lasa de fumat. Asta pentru ca am facut 30 de ani si imi pare mie ca e un hotar important al vietii mele de viitoare intemeiatoare de familie cu plozi care n-or sa ma lase sa dorm si or sa ma faca sa arat ca muma padurii in menopauza. We all know that's true!

Constantele vietii mele actuale sunt pisica, cuba libre, cafeaua cu trei tigari si tipul ala cel mai misto si mai aratos din Bucuresti la minunata varsta de 24 de ani. Yeah i'm that good! :D

Si blogul asta e despre cum subsemnata invata sa traiasca singura, despre secretele vietii de dincolo, reteta pentru carbonara perfecta si cum sa comanzi un dildo la birou.

Pam pam!

Nota redactiei: acest blog se vrea a fi un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu