luni, 27 ianuarie 2014

Pentru ca zapada si pentru ca lene

Daca inca stirea n-a ajuns in lumea voastra, Bucurestiul este ingropat in zapada si cica mai vine inca o data distractie pe miercuri-joi. Hooray. Tre' sa iau o sticla de Absolut Strawberry Vodka sa fiu pregatita sufleteste pentru zapada monstruoasa care se anunta.

Ce-a insemnat weekendul asta? Timp berechet de facut curat prin casa (checked being wifey), patinat artistic cu masina, legumit pe langa significant other care dadea la lopata si care nu a vrut cu niciun pret sa lase manuta mea gingasa sa dau si eu..yeah he is a gentleman like that si eu muream de nerabdare sa ma simt si eu manly pentru ca maturica mea din dotare deja imi facuse ego-ul praf.

Ce inveti cand da zapada in Bucuresti? Ca e bine sa ai cizme din alea de armata si sa treci triumfatoare prin balti de 10 cm, uitandu-te de sus la amaratii din jur. Ca nu e bine sa parchezi masina pe stradute cand esti in vizita la prieteni pentru ca o sa dai la lopata vreo ora si cand tocmai zici ca o sa iesi si tu cu masina, vine plugul si iti baga zapada inapoi: Privirea lui deznadajduita holbandu-se la plug cu lopata in mana de parca scapase cola pe laptopul lui nou, eu incercand sa nu rad ca idioata cu maturica in mana gandindu-ma ca acolo ramanem, dar macar mai avem tigari (yup not very good to have me around you when shit happens). Si mai inveti despre tine ca parca fundul tau ar sta extra super bine intr-o masina de teren si ar cam trebui sa-ti cauti un job mai bun pentru asta. Si ca oamenii devin incredibil de idioti cand da zapada, dar... mi-am facut rodajul. Data viitoare cand my significant other imi zice ca daca ala mai comenteaza ceva ii da una, o sa-mi sclipeasca ochisorii si o sa-i fac loc.  I will just add: let it come.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu