duminică, 19 ianuarie 2014

Despre placerile vietii de a sta singur

1. E tare nice sa ai o gramada de spatiu pe care il imparti la unu si nu la doi. Cand fostul mi-a zis ca am o problema cu pantofii n-am crezut. Acum recunosc, am..and so what?!?! Dulapul super mare de la Ikea sa traiasca.
2. Pot sa dorm de-a curmezisul in pat. Singura care comenteaza?! Pisica!
3. Daca mi-e pofta sa mananc taitei cu rata la 12 noaptea si sa las toate intinse..guess what? i can do that!
4. No more shaving hair in the sink.
5. Pot sa ajung la 4 dimineata pe trei carari si sa nu ma intrebe nimeni de sanatate.
6. Poti sa-ti lasi chilotii in mijlocul casei..Well i don't do that..but i could!
7. Pot sa-mi intind toate produsele de ingrijire a parului in baie fara sa aud pe unu' comentand. Priceless
8. Pot sa stau 8 ore in bucatarie la laptop fumand ca o locomotiva fara sa-mi zica nimeni..cred ca ai o problema
9. Am inceput sa citesc contoarele la apa..well that's a maturing moment.
10. Poti sa inregistrezi coveruri si sa tipi cat vrei tu..nu se uita nimeni suspicios la tine.
11. Singura care gives a fuck pe ce se duc banii mei e banca. But we're cool.
12. Nu iti mai da nimeni cafeaua in foc every fucking time..

Ehh..you understand..just enjoying my time :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu